Gekleurd Grijs | Rondleiding door de Museumtuin

09apr13:3014:30Gekleurd Grijs | Rondleiding door de Museumtuin

In het kader van Gekleurd Grijs organiseert Museum De Buitenplaats verschillende activiteiten.

Een bezoek aan Museum De Buitenplaats is niet compleet zonder een bezoek aan de Museumtuin. Ga mee op een rondleiding door de bijzondere Museumtuin van Museum de Buitenplaats. Kom meer te weten over de geschiedenis, de inspiratiebronnen en de verschillende gebruikte stijlen van tuinarchitectuur, die de tuin van Museum De Buitenplaats hebben gemaakt tot wat hij nu is: een streling voor het oog!

De activiteit is inclusief een soepje vooraf in het naastgelegen Museumcafé.

Let op: de Museumtuin is niet overal toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn.

Wanneer: Dinsdag 9 april
Tijd: Rondleiding 13:30 – 14:30 uur, soep vooraf vanaf 13:00 uur.
Ticket: €10,00 exclusief regulier toegang Museum De Buitenplaats

Er is plek voor 8 deelnemers, het evenement gaat door bij minimaal 4 aanmeldingen.

9 april 2024 13:30 - 14:30(GMT+02:00)

Het museumpaviljoen is vanaf dinsdag 21 mei een aantal maanden gesloten in verband met een grote verbouwing. Het Nijsinghhuis, het Museumcafé en de tuin zijn deze periode wel geopend.